+سال 98 تمام شد.سالی که گذشت پر بود از اتفاق های خوب وبد...مرگ خانوم جان،جنگ،ویروس،تنها سفر رفتنم......نبات یاغی شده،سرکش....نبات از درجا زدن های مدوام بریده اما دارد باز هم تلاش می کند....سال 98 برای بمونم رو نیزه ها سر ببین م؟بمون م منو بی معجر ببین حسین.......ما را در سایت بمونم رو نیزه ها سر ببین م؟بمون م منو بی معجر ببین حسین.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 223 تاريخ: دوشنبه 8 ارديبهشت 1399 ساعت: 3:34
ما را در سایت بمونم رو نیزه ها سر ببین م؟بمون م منو بی معجر ببین حسین.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 216 تاريخ: دوشنبه 8 ارديبهشت 1399 ساعت: 3:34
ما را در سایت بمونم رو نیزه ها سر ببین م؟بمون م منو بی معجر ببین حسین.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 247 تاريخ: دوشنبه 8 ارديبهشت 1399 ساعت: 3:34